Iklan

Iklan
» » » AWAS! Payudara Silikon Tiruan Boleh Bergerak....



Implan Payu Dara Bergerak????!!!!

BEIJING – Seorang wanita terkejut selepas mendapati implan yang ditanam dalam payu daranya sejak 12 tahun lalu, telah bergerak ke bahagian lain badan dengan sebelah di bahagian belakang manakala sebelah lagi di bahagian perut.




Wanita itu, Tian Hui, 39, berkata, dia menanam implan tersebut pada 2002 untuk kelihatan menarik selepas suaminya menjalinkan hubungan dengan seorang wanita berusia enam tahun lebih muda daripadanya.

Jelas Tian, sejak itu keyakinannya tergugat, menyebabkan dia mengambil keputusan untuk melakukan pembedahan membesarkan payu dara, apatah lagi selepas suaminya berjanji untuk menamatkan hubungan sulit berkenaan.

“Saya selama ini percaya perkahwinan kami bahagia sehinggalah dia menjalin hubungan dengan wanita lain.
“Kami berbaik semula demi kepentingan keluarga,’’ katanya yang mengusahakan perniagaan restoran.

Tian kemudiannya membuat pembedahan payu dara itu namun selepas beberapa tahun pembedahan itu dijalankan, dia mendapati implan itu sentiasa bergerak.

Gambar Hiasan


“Saya amat malu dan cuba menyembunyikannya. Setiap kali bangun tidur implan itu bergerak dan berada jauh antara satu sama lain. Keadaan ini memaksa saya melakukan pemeriksaan doktor,’’ katanya.


Dia kemudiannya menjalani pembedahan membuang implan tersebut dan memasukkan implan baru.
Dalam pada itu doktor yang merawatnya berkata, implan itu adalah racun dan jika ia dimasukkan ke dalam badan, ia bukan sahaja menyebabkan kerosakan kepada saraf malah kepada buah pinggang.

“Dalam kes-kes tertentu, ia boleh menyebabkan kanser,’’ katanya.

About Admin

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply