Iklan

Iklan
» » Pam Vakum Besarkan Payudara Paling Berkesan : VES BREAST PUMP

Produk Besarkan Payudara : VES BREAST PUMP- MEDIUM

VES BREAST ENLARGEMENT PUMP

   Kod Produk : VBP-M | Harga : Rm229.90
ves-breast-pump-medium

Ves Breast Pump Enlargement System | Vesco Breast Pump

Mengapa anda perlu habiskan beratus-ratus Pound, Dolar atau Euro pada sistem pembesaran buah payudara yang mahal & rumit? Sedangkan anda boleh dapatkan VES Breast Pump Enlargement System yang terkenal & popular ini yang memang sudah terbukti memberikan keputusan yang sangat baik.
Ramai orang yang telah menggunakan VES Breast Pump Enlargement System ini, sebelumnya telah membeli sistem pembesaran payudara yang lain namun merasa kecewa dan terus kecewa dengan kualiti mereka yang sangat rendah. VES Breast Pump Enlargement System ini sangat kuat, bukannya dari jenis pam murah yang hanya bertahan tidak sampai lima minit! Tiub silikon dan cup dari jenis berkualiti tinggi dan dicipta untuk tahan lebih lama. Cup nya adalah sangat kuat dan tahan retak, bukan seperti pam pembesaran payudara murah yang lain. Ianya juga licin dan diperbuat dari bahan yang lembut untuk semua jenis kulit.
Para pengguna yang telah membeli Ves Breast Pump kami, pernah memikirkan untuk menghabiskan beratus-ratus dollar pada breast pump lebih mahal, yang mana menggunakan prinsip yang sama seperti VES Breast Pump Enlargement System dan mereka telah gembira dengan hasil yang diperolehi dengan menggunakan breast pump kami.
Oleh itu, jangan bazirkan wang anda pada pam pembesaran payudara yang murah, berkualiti rendah atau terlalu mahal sedangkan pam pembesaran payudara berkualti yang anda perlukan seperti VES Breast Pump Enlargement System ada disini!

Bagaimana Ia Berfungsi
Seperti mana-mana tisu di dalam badan, apabila seseorang itu bersenam seperti angkat berat, dsb, aliran darah akan digalakkan dan ia akan membesar. Sistem ini menggunakan prinsip yang sama pada payudara. Hanya 15-30 minit sehari diperlukan, dengan menggunakan VES Breast Pump Enlargement System ini akan dapati yang payudara anda lebih lebih pejal dan besar.

Saiz Cup
Sila rujuk kepada bahagian ‘ Saiz Cup’ untuk melihat saiz mana yang anda perlukan. Cup tambahan boleh dibeli daripada laman web kami.

Sila ambil perhatian bahawa VES Breast Pump Enlargement System boleh digunakan pada setiap payudara secara individu.

Cara Menggunakan VES Breast Pump Enlargement System
Cup senaman diletakkan di atas kawasan payudara, dan perlahan-lahan pam ditekan. Ini mewujudkan tekanan vakum dan darah mengalir ke dalam payudara, oleh itu menyebabkan ia berkembang di depan mata anda. Peningkatan dan perubahan saiz boleh dilihat dalam masa seminggu selepas penggunaan pertama.

Breast cup Size:
Base diameter = 11cm
Height  = 11cm

Breast Kit included:
1 x Vacuum Hand Pump
2 x Medium Breast Cups
1 x Contacting Tubes
1 x Parachute Travel Handbag

——————————
“Segala penghantaran adalah DIJAMIN rahsia. Tiada keterangan mengenai produk pada bungkusan mahu pun slip courier”
——————————

Cara Belian & Pembayaran

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit

Nama : Saiful
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No : 105019751614

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : O19-222 8989
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk

[Nama Anda] [Alamat Anda] [Jumlah] [Tarikh] [Masa] [Kod]
Contoh Arahan SMS

Daniel B Omar No 2, Jalan P/9a, Kawasan Perusahaan Sek 13, 43650 Bandar Baru Bangi Selangor RM229.90 10.00AM 050113 VBP-M

About Admin

Hi there! I am Hung Duy and I am a true enthusiast in the areas of SEO and web design. In my personal life I spend time on photography, mountain climbing, snorkeling and dirt bike riding.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments:

Leave a Reply